Verkkokaupan toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 5.5.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille tai jälleenmyyjille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja tekemällä ostotilauksen. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olet tehnyt tilauksesi, saat välittömästi sähköpostilla järjestelmämme tuottaman tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Lisäksi toimitamme yhden arkipäivän sisällä sinulle tarkistamamme tilausvahvistuksen, jossa näkyvät tilaustietosi sekä tekemämme tarkennukset toimitusaikaan. Mikäli olet jälleenmyyjämme, näkyvät vuosisopimustemme mukaiset hinnat ja maksuehdot tässä vahvisteessa.

Tarkasta aina tämän tilausvahvistuksen sisältö ja kuittaa vahviste hyväksytyksi, jonka jälkeen tuote siirtyy valmistukseen. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla: Sähköpostilla sale@warkop.fi tai puhelimitse p.0400 855 801.

Maksaminen ja maksutavat

Kuluttaja-asiakas:

Toimitamme Teille ennakkolaskun sähköpostiinne pari päivää ennen kuin tuote on lähetettävissä. Lähetämme tuotteet, kun suoritus näkyy tilillämme. Mikäli haluatte vaihtoehtoisia laskun maksutapoja, olkaa yhteydessä myyntiimme tai laittakaa tieto asiasta ostoskorin avoimeen kenttään, jolloin olemme yhteydessä asian suhteen tilausvahvistusvaiheessa.

Jälleenmyyjä:

Laskutamme ja toimitamme tuotteet vuosisopimusten mukaisilla maksu- ja toimitusehdoilla.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut ne ovat voimassa Manner-Suomessa Oulusta alaspäin. Hinta koskee vain Manner- Suomen osoitteita, joihin on kiinteä tieyhteys.

Rahti ei sisällä toimitusta saaripaikkoihin tai muille normaalin jakelulogistiikan ulkopuolella oleville alueille. Mikäli tuotteita halutaan tilata Lappiin tai saareen, johon on kulku maantielautan tai yhteysaluksen avulla, on syytä ottaa ensin yhteyttä myyntiimme, jotta voimme varmistaa onko toimitus mahdollinen ja aiheuttaako se lisäkustannuksia.

Hinta sisältää pakkauskulut ja toimituksen työmaalle perälautapurkuna. Mikäli tarvitsette toimitukseen muuta palvelua kuten sisään kantoa, aikataulutettua jakelua tai nosturipalvelua, olkaa yhteydessä myyntiimme.

Tarkat toimituskulut näet valittuasi tuotteet ostoskoriin. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tuotteista ja tuotemuutoksista riippuen. Sivustollamme näkyvät toimitusajat ovat ainoastaan arvioita ja tarkka toimitusaika ilmoitetaan vasta kun olemme tarkistaneet tilauksenne ja selvittäneet tuotantotilanteen. Tämän vahvisteen saatte yhden arkipäivän sisällä tilauksestanne. Olkaa yhteydessä myyntiimme, mikäli tuotteen toimitusaika on kriittinen tekijä.

Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi niiden ilmennyttyä.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Toimituksen vastaanottaminen

Toimitusosoitteessa tulee olla jonkun paikalla tarkastamassa ja kuittaamassa toimituksen. Mikäli näin ei ole, tulee asiakkaan huolehtia siitä, että hänen antamaan puhelinnumeroon vastataan, kun toimitus on tulossa. Voimme tehtaalta olla yhteydessä lähetystä mutta emme voi taata kuljetusliikkeen tarkkaa soiton ajankohtaa, kun toimitus on saapumassa. Viimekädessä kuljetusliike soittaa, jos toimitusosoitteessa ei ole vastaanottajaa ja tällöin kuorman purusta pitää sopia suoraan kuljettajan kanssa.

Mikäli vastaanottaja ei ole paikalla, eikä häntä tavoiteta annetusta GSM-numerosta, emme ole velvoitettuja toimittamaan tavaraa ja veloitamme mahdollisesta turhasta kuljetuksesta aiheutuneet kulut asiakkaalta.

Teidän tulee välittömästi tarkistaa paketti, kun lähetys saapuu työmaallenne. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, on asiasta tehtävä merkintä rahtikirjaan. Lisäksi Teidän tulee ilmoittaa virheestä viimeistään 7 päivän kuluessa kirjallisesti myyntiimme(sale@warkop.fi) tai soittamalla myyntimme puhelinnumeroon.

Virheellistä pakettia ei tule asentaa ennen kuin olette konsultoineet asiasta myyntiä. Asennetut virheelliset tuotteet tulkitaan hyväksytyiksi eikä niitä voi enää palauttaa tai antaa toivottua hyvitystä

Palautusehdot

Vakioitu tuote:

Asiakas voi palauttaa avaamattoman ja virheettömän paketin, jolloin hyvitämme tuotteen täyden hinnan. Asiakas vastaa tuotteen palauttamisesta johtuvista toimituskustannuksista Warkop Oy:n tiloihin.

Erikoismittainen tuote

Koska tilaus tehdään erikoismittaisesta tuotteesta, on tilaus toimittamamme tilausvahvistuksen hyväksymisen jälkeen sitova eikä sitä voi perua.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Jos lunastamatta jätetty tuote on erikoismittainen, perimme myös tuotteen hinnan.